2 de març 2012

Todo un lujo en casa


El Club Natació Sabadell, a petició de la seleccionadora nacional, segons es desprèn de les seves declaracions al Diari de Sabadell, organitza el Campionat d'Espanya Open de Natació Sincronitzada, tot i no tenir una piscina que compleixi els requisits i no tenir cap equip participant, però , segurament, les ganes de sortir a la foto del Sr. Torres i els seus han pogut mes. Malgrat tot això,  el passat cap de setmana, dies 25 i 26 de febrer, va tenir lloc aquest campionat a la Piscina de Can Llong i acompanyat d'un sopar a l'Hotel Verdi de Sabadell. Lamentem que l'impulsor de la Secció de Natació Sincronitzada al Club, no va poder gaudir-ne, ja que va ser un dels primers acomiadats.

Qui paga???

El Club Natació Sabadell, a petición de la seleccionadora nacional, segun podemos ver en sus declaraciones en el Diari de Sabadell, organiza el Campeonato de España Open de Natación Sincronizada, todo y no tener una piscina que cumpliera los requisitos y no tener a ningún participante, pero, seguramente, las ganas de salir en la foto del Sr. Torres y los suyos ha podido màs. A pesar de todo esto, el pasado 25 y 26 de febrero, tuvo lugar este campeonato en la Piscina de Can Llong y acompañado de una cena en el  Hotel Verdi de Sabadell. Lamentamos que el impulsor de la Sección de Natación Sincronizada al Club, no pudo disfrutar de esto, ya que fue uno de los primeros despedidos.


Qui paga???
"Cenando con la natació sincronizada española"

2 comentaris:

  1. ¿Que bien se gestiona con el dinero ajeno, EL DE LOS SOCIOS, VERDAD?!....¿A que sí?
    Además de no poder utilizar las piscinas durante todo el finde, debemos pagar los LUJOS de esta Junta?
    ¡¡¡Vinga HOME!!!
    ¡¡¡Aquests SON EL CANVI!!!

    ResponElimina
  2. Esto es parte de lo que se dedicó a prometer este señor?? Yo voté a favor del pregonado canvi y la situación en pocos meses es dramática. Responderá personalmente el señor Torres cuando haya hundido nuestro Club???

    ResponElimina