5 de març 2012

Un Lapsus?



Miquel Torres s'adjudica a ell i la seva Junta Directiva la creació de la secció de Natació Sincronitzada del Club Natació Sabadell; quan en realitat va ser creada fa dos anys precisament per un dels acomiadats.  

En els Estatus vigents del Club Natació Sabadell, segellats per la Generalitat de Catalunya el 8 de juliol 2010, a l'article 2 ja figura la Secció de Natació Sincronitzada. El canvi de Junta Directiva amb la Presidència de Miquel Torres no es va produïr fins el 18 de Maig de 2011. 

A continuació us mostrem alguns retalls del Diari Sabadell on figuren els èxits aconseguits per aquesta jove secció (atenció a la data):

La Natació Sincronitzada del Club al Juny de 2010
David Boleda impulsor de la Sincro al Club

Volem destacar que en aquesta última competició ja no es va permetre l'assistència a la mateixa del tècnic David Boleda, impulsor i fundador d'aquesta secció. Un cop més no es permet acabar la temporada als tècnics, tal i com va passar en el waterpolo i el seu tècnic Pere Carrasco.


Miquel Torres se adjudica a él y a su Junta Directiva la creación de la sección de Natación Sincronizada del Club Natació Sabadell; cuando en realidad fue creada hace dos años precisamente por una de las personas despedidas.

En los Estatutos actuales del Club Natació Sabadell, sellados por la Generalitat de Catalunya el 8 de julio de 2010, en el articulo 2 ya figura la Sección de Natación Sincronizada. El cambio de Junta Directiva con la Presidencia de Miquel Torres no se produjo hasta el 18 de mayo de 2011.

A continuación os mostramos algunos recortes del Diari Sabadell donde figuran los éxitos conseguidos por esta por esta sección (atención a las fechas):


La Natación Sincronizada del Club en Junio de 2010

David Boleda impulsor de la Sincro en el Club
Queremos destacar en esta última competición ya no se permitió la asistencia en la misma del técnico David Boleda, impulsor y fundador de esta sección. Una vez mas no se permite terminar la temporada a los técnicos, tal y como pasó con el waterpolo y su técnico Pere Carrasco.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada