29 de febr. 2012

Nota informativa referent als judicis contra el Club NataciĆ³ Sabadell


Com haureu observat, des de fa un temps no s’ha publicat cap entrada. El motiu no Ć©s altra que el fet d’estar proper el judici i per tan estĆ vem preparant tota la documentaciĆ³ per fer-la pĆŗblica.

En principi el judici estava fixat pel dia 8 de febrer, perĆ² a Ćŗltima hora hi van haver contactes per part del club per apropar posicions desprĆØs de mĆ©s de 5 mesos d’espera sense tenir cap interlocutor i, davant d’aquesta nova situaciĆ³ varem decidir donar un marge a l’empresa per veure si volien negociar de bona fe i, de mutu acord es va ajornar el judici fins el dia 22 de febrer.

El dia 22 de febrer, les 6 persones afectades, ens personem al jutjat per celebrar aquest judici, perĆ² ens trobem que de nou s’ha de tornar a ajornar, tal com consta en el certificat emĆØs pel propi jutjat:

Extracte del certificat del jutjat referent a l'ajornament



Como habreis podido observar, desde hace un tiempo que no se ha publicado ninguna entrada.
El motivo no es otro que el hecho de estar cerca el juicio y por tanto estabamos preparando tota la documentaciĆ³n para hacerla publica.

En principio el juicio estaba fijado para el dĆ­a 8 de febrero, pero a Ćŗltima hora hubo contactos por parte del club para acercar posiciones despuĆ©s de mĆ”s de 5 meses de espera sin tener ningĆŗn interlocutor , y ante esta nueva situaciĆ³n decidimos dar un margen a la empresa para ver si querian negociar de buena fe y, de mutuo acuerdo se aplaza el juicio hasta el 22 de febrero.

El dia 22 de febrero, las 6 personas afectadas, nos personamos en el juzgado para realizar el juicio, pero nos encontramos que tenemos que volver a aplazarlo, tal como consta en el certificado emitido por el propio juzgado:

Extracto del certificado del juzgado referente al aplazamiento



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada