23 de maig 2016

Qui organitza l'acte central del centenari

Una nova polèmica esquitxa la Junta Directiva de Miquel Torres. El dia 31 de maig a les 19 hores, tindrà lloc la Festa del Centenàri del Club Natació Sabadell. Ens costa anomenar-la així tenint en compte que es l'acte central del Centenari i es fa al Teatre Municipal de La Faràndula i no al Club com se suposa que hauria de ser, i més si tenim en compte que la pagarem entre tots els socis i només podran assistir-hi uns privilegiats. La festà destinada als socis amb més antiguitat i a persones que han fet alguna cosa rellevant pel Club, imaginem que Miquel Torres deu ser qui decideix què és i què no és rellevant.

Centrant-nos en el motiu de la polèmica, l'organització de l'acte corre a càrrec de Solsona Comunicació, un fet sorprenent, ja que el Club disposa d'un departament de Màrqueting propi amb professionals amb experiència en aquest tipus d'actes.

Aquesta estranya externalització ha fet aixecar les sospites de l'equip d'Indignats CNS, així s'ha descobert que Momó Torres Ballesté, filla de l'actual President Miquel Torres, havia estat treballadora del grup Solsona Comunicació. I tot i que en teoria va deixar de treballar al grup l'any 2013, al seu currículum ens diu que no ha parat de col·laborar amb ells de forma Freelance amb la seva  pròpia empresa Momó con Acento.

El Perfil de Momo Torres Ballesté a Linked In.

Amb un ràpid repàs a la seva pàgina de Linked In, veurem que s'ha encarregat de varis projectes per a Solsona Comunicació, la majoria relacionats amb el món de l'esport. En totes aquestes col·laboracions amb el grup, la seva tasca era sempre la mateixa: Relacions Públiques.

Doncs bé, des de fa dies s'han començat a rebre les invitacions a l'Acte del Centenari. Quin és el contacte per confirmar l'assistència: rrpp@solsonacomunicacion.com, és a dir, Relacions Públiques.


A més a més, diversos socis confirmen haver-la vist durant la final de la Champions passejant pel Club amb una placa que l'identificava com a "Organització"

Com es pot veure la polèmica està servida i la opacitat amb la que treballa la Junta Directiva fa molt difícil de treure'n l'entremat. Hi havia necessitat de contractar una empresa externa quan es té un departament de màrqueting propi? I si és que sí, havia de ser precisament una empresa que acostuma a subcontractar a la filla del President per a fer actes similars? Si és que realment es necessitava de la seva ajuda, perquè no contractar directa i obertament a Momó Comunicació i que col·labori amb el departament del Club? O potser hem de creure que Miquel Torres no sabia que Solsona Comunicació sol col·laborar amb la seva filla per organitzar actes similars. Quin és el cost de tot plegat, i la pregunta potser més important de totes, per què tan secretisme?

Un altre tema és que a aquesta empresa se'ls ha facilitat dades personals d'alguns dels assistents, com el telèfon privat, al qual han rebut trucades per confirmar assistència. Aquest fet podria suposar una infracció de la Llei de Protecció de Dades, per tant els afectats són lliures de prendre les mesures legals que correspongui.

Aquesta macro-festa finançada pel soci del Club , i a la qual es repartiran "regalets" pels assistents, fa que aquest dia el Club tanqui les seves portes a les 17 hores, per, d'aquesta manera, cap  treballador/a tingui excusa per la no assistència a l’acte de lluïda del senyor Torres, que recordem volia imposar per conveni.

2 comentaris: