28 de juny 2012

Miquel Torres prepara un increment espectacular de quotes



Segons hem pogut saber la Junta Directiva presidida per Miquel Torres està preparant una Assemblea General Extraordinària de Socis compromissaris per aprovar un augment de quotes sense precedents. Fonts properes al President confirmen que la convocatòria es realitzaria a finals de Juliol per garantir la mínima assistència de socis compromissaris i evitar també el ressò mediàtic. 

Diverses fonts apunten a un augment d'entre un 20 i un 30% de les quotes i l'eliminació dels descomptes més beneficiosos

Després d'acomiadar a treballadors per contractar amics seus, després d'expulsar la majoria de jugadors de la cantera per fer fitxatges de luxe al waterpolo i després de retallades històriques dels drets i salaris dels treballadors, entre d'altres, ara Miquel Torres demana als socis que li paguin la seva mala gestió.

Un augment de quotes desmesurat  per pagar la festa i que li permeti  poder seguir sortint a la foto. 

8 comentaris:

  1. Es carrega els equips "B" de waterpolo per estalviar.... pero no aposta per la cantera sino per fer fitxatges.....amb l'excusa de que aixi hi haurà més lloc a la piscina per els socis que fins ara només disposaven d'un parell de carrils... i ens vol apujar les cuotes???? Sincerament, no deu voler que marxem tots el socis???. Haurem de començar a mirar un altre club on poguer anar a fer esport i que mirin una miqueta més per el soci!!

    ResponElimina
  2. Bona manera de enfonsar el club...... si és el que es proposa ho està fent de conya!!!! Un 10 per la seva gestió!

    ResponElimina
  3. Mala pnta fa tot plegat.....a veure quin dia trien per fer l'assamblea, suposo que triaran un dia en que pugui anar-hi la menys gent possible.....el CONSELL D'HONOR hauria de demanar l'ajornament de l'assamblea fins al setembre, per la gravetat dels temes que sembla es plantejaran. I respecte a la junta, que s'apliqui allò de "quien calla otorga", que als estatuts tenen eines per parar-li els peus al president.

    ResponElimina
  4. Impossible que el club aguanti gaire més, la gestió horrosa i l'ambient irrespirable. Potser que feu un pensament i marxeu abans no ho destrosseu tot.

    ResponElimina
  5. MUY POCA BERGÜENZA EXISTE AHORA EN LOS DIRIGENTES DE ESE CLUB, UN CLUB QUE HA TENIDO TANTA SOLERA HASTA HACE UN AÑO.... ES UNA PENA QUE SE CARGUEN DEPORTISTAS HECHOS EN EL MISMO Y LOS CUALES HAN DADO TAN BUENOS RESULTADOS TEMPORADA TRAS TEMPORADA EN SUS DIFERENTES CATEGORIAS.

    ResponElimina
    Respostes
    1. tienes toda la razon,se estan portando como unos verdaderos sinverguenzas y unos mercenarios,ya quisieramos los de otros clubs la cantera a la cual estan destrozando.

      Elimina
  6. la verdad es que no entiendo que le pasa al sr. presidente por la cabeza. Un señor aparantemente afable y educado se ha convertido en un Jekyll!!
    No entiendo que estamos haciendo..... trabajo en el CNS desde hace mucho tiempo y este hombre en un año a parado el rendimiento laboral del Club. Compañeros acojonados por posibles EREs, por la negociación del nuevo convenio de trabajadores, horarios laborales mal hechos ampliados y reducidos, sin sustituir bajas temporales de trabajadores y trabajando con menos personal (y pidiendo mejores resultados!). Es increible lo que está consiguiendo este hombre es anromal. Una entidad de este tipo no puede acabar tan mal como pinta el futuro del Club.
    Un presidente desconfiado, autoritario, prepotente y engreido, elitista (por no decir un poco xenofogo) y creido. Y ojo! seguro que él cree que lo que hace es lo mejor para el Club Natació Sabadell, pero parece que no hay nadie que le haga frente y nadie que se atreva a llevarle la contraria, creo que ni los de la misma junta. Y con tantas cosas a tratar en este Club el hombre tendrá que dejar delegar y gestionar las cosas a sus colegas de Junta directiva y a trabajadores, pero parece que ni así!

    Además parece que hay problemas con el comité de empresa, pues hay intereses personales dentro del mismo comité, un presonaje en cuestión está tirando del carro para llegar a no se que fin pero desde luego no es lo mejor para los trabajadores.

    esto pinta mal, muy mal.

    Mi porra:
    - bajada de sueldos (= menos motivación)
    - ERE = (menos servicios)

    y esto solo para empezar...

    ResponElimina
  7. Aixo es una dictadura! Esta extorsionant a treballadors, professors i socis per fer el que vol.
    Moció de censura ja si us plau.

    Fora!!!!

    ResponElimina