14 d’oct. 2011

Comentaris a la carta d'acomiadament de la Marta

Volem destacar aquests dos comentaris rebuts per l'emotivitat que transmeten. Un d'ells ha estat publicat al Diari de Sabadell el dia 20 d'octubre de 2011.

Click a sobre per llegir



13 d'octubre de 2011 5:01
  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Anònim ha dit...

Doncs estic amb el David. La Marta és d'aquelles persones zero conflictives, però que si alguna vegada es troba amb un conflicte la única explicació és que ha estat víctima d'una situació injusta.

És difícil trobar persones amb aquesta humanitat i sense cap maldat. Sobre tot en l'àmbit laboral. Ho vaig saber des d'aquell dia, fa uns vint-i-cinc anys en que vam estar mitja hora perquè jo entengués a què es referia amb "vamos a buscar boletos". :-)

A 600 kms, l'Ivan (Txo) incondicionalment amb la Marta.

13 d'octubre de 2011 16:01

Queremos destacar estos dos comentarios recibidos por la emotividad que transmiten. Uno de ellos se ha publicado en el Diari de Sabadell el día 20 de octubre de 2011.
Unamos nuestras manos.

Reflexión sobre el papel de las personas en la entidades deportivas

Todavía recuerdo cuando por allá los años 90 celebrábamos las fiestas artísticas de la Escuela Santa Clara organizadas con cariño por Àngels Acacio i Rosa Tàpies. Uno de los números que no podía faltar era el canto del himno del Club Natació Sabadell, en el cual había una estrofa intermedia donde desaparecía la música para dejar paso a un solo de voz “a capela” que decía : "desde el año 16, unamos nuestras manos, somos un hogar fecundo y deportivo” . Esta voz era la de Marta Ruiz quien, por aquel tiempo, estaba profundamente enamorada de una joven promesa futbolística del Barça; Josep Guardiola. En aquella canción, “La Martona” transmitía, además de una pasión contagiosa hacia la Entidad, un profundo sentimiento, orgulloso y sincero de amor hacia los demás. .

Socios i simpatizantes del CNS unamos nuestras manos con las de Marta Ruiz

13 de octubre de 2011 5:01

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Anónimo ha dicho...

Pues estoy con el David. La Marta es de aquellas persones cero conflictivas, pero que si en alguna ocasión se encuentra con un conflicto, la única explicación es que ha sido víctima de una situación injusta.

Es difícil encontrar persones con esta humanidad y sin ninguna maldad. Especialmente en el ámbito laboral. Lo supe desde aquel día, hace unos 25 años en que estuvimos media hora para que yo entendiera a qué se refería con "vamos a buscar boletos". :-)

A 600 kms, Ivan (Txo) incondicionalmente con Marta

13 de octubre de 2011 16:01

4 comentaris:

  1. L'altre dia vaig estar al primer partit de waterpolo de lliga i vaig trobar lleig que l'ex-president del CNS, en Carles Ruiz, hagués de seure's a la grada com un soci més.
    En la seva condició d'ex-president, ha de seure a la llotja, ja sigui anant-hi ell dirèctament o bé perque el van a buscar perque hi vagi. Més d'una vegada he vist a l'encarregada de protocol anar a buscar al Bustos per acomodarlo amb les autoritats, doncs qualsevol ex-president (malauradament el CNS només n'hi ha 2 de vius) ha de tenir aquest tracte de privilegi

    ResponElimina
  2. A la llotja amb el senyor Torres només poden seure els que li riguin les gràcies. És una nova norma no escrita al CNS. Algú en dubte? Pobre del treballador de protocol que es salti la norma, el deixarà a l'atur!

    ResponElimina
  3. jajajajaja!!!!! feu pena!!!! ja se que no el publicareu però si veiessiu tot el que escribiu..... A l'atur estan aquells treballadors els quals s'ho mereixen, que aqui la gent no fa fora a ningu perquè si! el que heu de fer és seguir amb la vostra vida i deixar el rencor i l'odi que tenia envers els GUANYADORS de la nova Junta del Club!!!!!!

    ResponElimina
  4. Primero pienso que mucha pero mucha penita das tu ya que por lo que veo, no te pierdes ningún capítulo del Blog, pero ni uno...Eso es muy bueno!!!
    Luego parece que esta semana, ya hay uno menos dentro del organigrama, pero para eso se tuvo que poner una pasta, no? Pues entonces sientete GUANYADOR/A!!!
    Por último, els GUANYADORS como tu dices, se verán en los Juzgados, tiempo al tiempo.
    Tienes razón, por ahora parecería que pierde esta gente, ya veremos, tu disfruta ahora.
    Que seas feliz, sigue leyendo, y SIGUE PARTICIPANDO QUE SEGURO TENDRÁS PREMIO fierilla!!

    ResponElimina