2 d’oct. 2011

Eleccions Sindicals al Club Natacio Sabadell

Divendres 30 de setembre han tingut lloc les eleccions sindicals al Club Natació Sabadell. Volem felicitar des del blog als membres sindicals de la UGT per la seva majoria absoluta.
Actualment el Comitè d'Empresa consta de 5 membres de UGT, mes 4 de CCOO. Des de l'any 2003 que no es produia aquesta situació.
Hi ha nous aires dins del CE, per ambdós sindicats, als que encoratgem i animem des d'aquí a que lluitin pels drets del treballadors/es, que siguin capaços de negociar un bon conveni i que per sobre de tot pensin que darrera de la gent que treballa en el Club Natació Sabadell hi ha una vida, una familia i una història dins la nostra entitat.
Confiem en que serà així. A veure si son capaços de treure'ns el mal gust que ens van deixar una gran part de l'anterior CE.
Comença una nova era i estem contents per aixo!!!!!

Viernes 30 de septiembre se han celebrado elecciones sindicales en el Club Natació Sabadell. Queremos felicitar des del blog a los miembros sindicales de la UGT por su mayoría absoluta.
Actualmente el Comité de Empresa consta de 5 miembros de UGT, mas 4 de CCOO. Desde el año 2003 no se producia esta situacion.
Hay savia nueva dentro del CE, para ambos sindicatos, a los que animamos desde aquí para que luchen por los derechos de los trabajadores/as, que sean capaces de negociar un buen convenio y por encima de todo que piensen que detras de la gente que trabaja en el Club Natació Sabadell hay una vida, una familia y una historia dentro de nuestra entidad.
Confiemos en que será así. Esperamos que sean capaces de sacarnos el mal sabor que dejaron gran parte del anterior CE.
Empieza una nueva era y estamos contentos por esto!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada