14 de juny 2016

EL CLUB RECUPERA ELS TREBALLADORS DE RESTAURACIÓ

A Miquel Torres se li compliquen les coses. L’empresa que gestiona la restauració del Club Natació Sabadell, marxa.

De res han servit les súpliques de Torres demanant que es quedi fins després de l’estiu, perquè han decidit que el dia 15 de juny deixen de prestar els serveis tal com  van informar per carta,  als treballadors/es,  el dia 12 de maig de 2016:


“... mediante el presente escrito, le comunicamos que a partir del próximo 15 de junio de 2016, se hará cargo de la totalidad de los trabajadores de esta compañía que prestaran sus servicios en C/ Montcada 2, la Empresa CLUB NATACIÓ SABADELL con nº de identificación fiscal nº G-08859142, quien se subrogara en la relación laboral que usted mantiene con la empresa COMARJA 2013, S.L., pasando a partir de dicha fecha a la plantilla de la mercantil del CLUB NATACIÓ SABADELL, conservando las actuales condiciones de trabajo, categoría, antigüedad, etc....”


Davant de tot plegat, Miquel Torres i Hèctor Cruz, president i actual director, han comunicat als treballadors de restauració que passaran novament a formar part de la plantilla del club fins que trobin alguna altra empresa que els vulgui. Tal qual. Aquest és el respecte que els hi mereixen aquestes persones que porten molts anys de dedicació laboral al club. El mateix respecte els hi mereix el Comitè d'Empresa, que a dia d'avui no ha rebut cap notificació oficial d'aquest fet, tenint en compte que a partir d'ara han d'assumir la representació legal d'aquests treballadors.  

Per altra banda seguim sense entendre els motius que el porten a externalitzar aquest servei, quan sempre s'havia gestionat dins la pròpia entitat, i menys si l'ofereix com una possibilitat de negoci, perquè no l'aprofita el club?  O be no es va explicar la realitat d'aquest possible negoci i per això l'empresa COMARJA 2013 S.L. ha decidit sortir per cames. 

Recordem que el mes d’octubre de 2013 indignatscns donava la noticia que Miquel Torres incapaç de gestionar el servei de restauració, se l’havia venut a l’empresa Coco Servei de càtering de Comarja 2013 SL, que a dia d’avui és Grup Gras (per canvis dins d’aquesta empresa), amb més d’una desena de treballadors/es.

Diverses veus de l’entorn de Miquel Torres estan preocupats pel tema econòmic.A més se li suma que la negociació del conveni s’ha aturat i a sobre, a partir del dia 15 el CNS ha d’assumir  més d’una desena de treballadors/es, que no figuraven en el pressupost.

Esperançat en guanyar unes noves eleccions, tot se li complica.

Benvinguts companys/es de nou al Club, d’on no hauríeu d’haver sortit mai.

6 comentaris:

  1. Bienvenidos y suerte. La vais a necesitar.

    ResponElimina
  2. Miquel Torres sempre se supera. Quan pensem que està mig relaxat, surt amb una nova cosa que encara fa que més d’un es quedi amb la boca oberta. Així és. Ara amb la sensibilitat que el caracteritza torna a assumir la Restauració, però deixant clar que quan trobi algú altre que la vulgui se la torna a treure de sobre. Molt bé senyor Torres, motivant el personal... crec que el personal de restauració a partir de demà se sentirà que torna a formar part del Club, per la bona acollida que els hi ha fet.
    Intento posar una mica de ironia a l’escrit, perquè la ràbia que sento, per la falta de respecte i d’ètica, amb el que s’ha portat aquest tema m’enerva la sang.
    Antics companys/es de restauració dir-vos que em solidaritzo totalment amb vosaltres, que admiro la fortalesa en que durant anys (en el departament de restauració hi ha gent que fa més de 25 anys que treballa pel Club) heu tirat el departament endavant i heu demostrat gran professionalitat. Que no us enganyin és la gent com vosaltres la que fa el Club més gran!

    ResponElimina
  3. Mucho para agradecer a este blog. Hoy el CE del Club ha recibido ofialmente por escrito la comunicación de los trabajadores de restauración. Este blog los pone marcando.

    ResponElimina
  4. Espero que ahora mejore la calidad y la atención del restaurante del club

    ResponElimina
  5. Espero que ahora mejore la calidad y la atención del restaurante del club

    ResponElimina
  6. Espero que ahora mejore la calidad y la atención del restaurante del club

    ResponElimina