7 de nov. 2013

Miquel Torres enganya als socis per aconseguir més diners

L'Article 14.3.e) de l'Estatut del Club Natació Sabadell, on parla de les atribucions de la Junta Directiva diu textualment : 

"Actualitzar anualment les quotes ordinàries i d'entrada segons l’Índex de Preus al Consum de Catalunya."




Atenent el què diu aquest article, la quota del mes de setembre ha vingut augmentada en un 2,6% corresponent a l'IPC del mes de Juliol, tal i com s'explica en el mateix rebut, però si consultem l'IPC oficial de Catalunya del mes de juliol resulta que és un 2,1%.  O sigui que cada mes estan cobrant un 0,5% de manera totalment fraudulenta. Mentir, enganyar, falsejar.... aquests són la il·lusió i els drets que va prometre el president en el seu programa

Des d'aquí animen a tots els socis a reclamar els seus drets i exigir la devolució dels imports cobrats indegudament. 


11 comentaris:

  1. Podria aquesta junta fer la feina ben feta d'una punyetera vegada i deixar de donar vida a aquest blog. Quina vergonya de gestio!

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. --------------------------- Quina poca vergonya que té aquest Torres...i encara passeja pel club tant panxo...quedat a casa teva farsant!

    ResponElimina
  4. Es un impresentable 40 años sin pisar el club y viene a arruinarlo

    ResponElimina
  5. No sé de que estatuts feu referència a la nota, si aquest farsant i tota la seva impresentable J.D. es passen els drets del soci pel forro....
    Mentrestant treballadors de Panrico, Alstom, Fagor, TV9 València lluiten pels seus drets fins l'ultim moment, en canvi els bons i dòcils del CNS se segueixen agenollant davant el pas de aquest "bon iaio en decadència"...
    Dur futur al CNS, sense lluita i pressió social no hi ha objetius.

    ResponElimina
  6. Acabo de comprobar mi recibo de septiembre, el IPC de julio y el aumento hecho en la cuota!! Y es que me pensaba que no se podía ser tan inútil o incompetente y que eran los indignats los que metían maraña!! Pero no!! Es verdad, nos estan estafando!!i
    Un 0,5% cada mes a cada uno de los 26 mil socios!!!
    Pues en tres meses ya se nos han llevado unos 12.000 euros. En un año nos van a pillar 45.000 euros y eso queda ahí para siempre.
    En los 4 ejercicios que aún le quedan al Torres, nos trincan unos 200.000 euros y si nos cuelan un 0,5% cada año, el ladrón de guante blanco nos estafa 400.000 hasta que acabe!!! Jajaja!
    Este tio es mi idolo junto con Mario Conde, Millet y Barcenas!! Que crack!!!
    Ahora espero que nos devuelvan la pasta, corrijan y asuman responsabilidades.
    Esto se hunde en la incompetencia!!!

    ResponElimina
  7. Por desgracia en este país Mario Conde, Millet y Barcenas aún no han pagado por nada de lo que se han choreado, sino mirar los sobres de Bárcenas a Rajoy y este la va de presi de España como si nada.
    A otra escala, el Torres y su JD vienen haciendo lo mismo con los despidos masivos de hace más de 2 años, una sentencia en contra y aún no han pagado ni un solo euro. Cuando la justicia sea JUSTA en este país, quizás este hombre sea señalado como toca, aunque lamentablemente el que deberá pagar será el CNS y no este IMPRESENTABLE.
    TORRES, NICOLÁS, VIDAL, y títeres como el VIÑETA serán identificados por siempre por su incompetencia en la gestión.
    Os iremos a buscar con la justicia a casa. DAIS PENA.

    ResponElimina
  8. Parles de Panrico, Fagor, etc, però aquestes empreses no tenen massa social...el vull dir es pq els socis del cns no fan res? Em sembla que tindrien de ser els primers a demanar resposabilitats no? Em sembla molt extrany tot plagat o estan molt enganyats.

    ResponElimina
  9. Yo también lo he comprobado y es totalmente cierto, es más, he leído los estatutos y es correcto lo que comentan los de indignats cns... pero que geta más dura! Sinvergüenzas!

    ResponElimina
  10. Hace aproximadamente 40 años el Club ya pidió ayuda para poder mantenerse, y mi familia ya dimos unas 10.000 - 15.000 pesetas a fondo perdido. En aquellos tiempos costaba mucho encontrar financiación y creimos que valia la pena ayudar, ayudándonos a nosotros mismos, pues era importante contar con los servicios que obteníamos, y el Club se salvó o eso creimos los socios que colaboramos, pero parece que no aprenden la lección y ahora vuelven a las andadas con la misma historia de pedir. Lo que tienen que hacer es gestionar bien la economía y no meterse en proyectos faraonicos, para no poder pagarlos después. No se puede estar pidiendo siempre, todo el mundo necesita dinero.

    ResponElimina