29 de set. 2012

Indignats CNS es fa notar al 50 Aniversari de l'Escola Santa Clara


Indignats CNS ha estat present a l'acte de celebració del 50è aniversari de l'escola Sta Clara. Amb el suport de diversos col.lectius de la ciutat, s'ha desplegat una pancarta amb el lema: "Prou amenaces; retallades i acomiadaments. Miquel Torres Dimissió" i s'han repartit octavetes entre els assistents (podeu llegir-les aquí).

A l'acte hi ha assistit el President Artur Mas, l'Alcalde de Sabadell Manuel Bustos, el Secretari General de l'Esport Iván Tibau i el President de la Federació Catalana de Natació Enric Bertrán,  entre d'altres. No hi ha assistit cap dels ex-Presidents del Club, que com ja és costum, no han estat convidats.




5 comentaris:

  1. Aixó es el que els hi mola, sortir a la foto, i si pot ser amb Déu al costat, millor.
    La ostia és quan algú pregunta, qui és aquest que està al costat del Torres?........

    ResponElimina
  2. Els hi han fet posar els mitjons verds perquè fer conjunt amb el color de la piscina? Una mica ridicul...

    ResponElimina

  3. Evidentment cal celebrar una efemèride com la dels 50 anys de l'escola Santa Clara, però el que ha estat molt lleig és limitar la presència de representants del CNS a la Junta Directiva, sense convidar als dos presidents del club que queden vius ni socis amb més antigüitat.

    Suposo que quan l'actual president deixi de ser-ho, que algun dia passarà, li agradarà que el convidin a actes com aquest, si més no com a atenció i agraïment a les milers d'hores dedicades al nostre Club. I potser no recorda que els anteriors presidents també les van dedicar, per tant, haurien d'haver estat convidats.

    I la JD en ple a la foto, sense compartir amb la història viva del Club els actes institucionals. Que pocs d'ells es deixaran veure pel Club quan pleguin.....

    Molt trist tot plegat.

    ResponElimina
  4. Una llàstima que un esdeveniment tan important com aquest li hagi tocat en sort a aquest personatge.

    ResponElimina
  5. M’agradaria compartir amb tothom, la impressió que em va causar l’acte del 50 aniversari de l'Escola Santa Clara. Si hagués de fer un titular que ho resumis seria: “Miquel Torres es llueix davant els màxims dirigents de Catalunya, en el 50 anys de l'Escola Santa Clara”. Es el que realment vaig sentir. Per aquest motiu he volgut fer aquest escrit, que a la vegada m’agradaria que fos un petit homenatge que vull fer-li a la que va ser la meva Escola.
    Soc de l'any 74. Vaig estar molts anys a Santa Clara. Puc dir que durant aquest temps vaig ser molt feliç. No era una gran estudiant, però he de reconèixer que vaig aprendre moltes coses, grans valors que a dia d'avui m'han servit molt en la educació diària del meu fill. Vaig compartir aula amb persones que a dia d’avui encara formen part a la meva vida... Puc dir que es formaven esportistes, valors ètics, morals ... en resum una ESCOLA que per sobre de tot formava PERSONES.
    He viscut moltes fetes i actes en aquesta escola. Recordo que tothom esperava els volts de Nadal que es preparessin les actuacions dels alumnes de Santa Clara pel gran festival... Tot ho coordinava l'Àngels Acacio. Assajàvem al que son ara las Calderes a Carrer Montcada, que era el gimnàs i tenia una petita sala d’estiraments... En el festival, no podia faltar la coral de l’escola cantant l'Himne del Club, que a dia d’avui encara el recordo i que començava: “Un dels emporis esportius mes grans....” amb Núria Casadessús al piano... Ho recordo com si fos ahir... Per desgracia, no vaig sentir res d’això en el acte del 50è Aniversari. Va ser un acte institucional i fred on els grans protagonistes mestres, alumnes i ex-alumnes, personal de l’escola.... van estar allà però com si no hi fóssim, ens van convocar per admirar a Miquel Torres. Vaig trobar a faltar que parles Carles Balada, director de l’escola... Tot plegat pel meu parer... horrorós. En això no vull desmerèixer cap de les autoritats catalanes presents a l’acte, esportistes,... i molt menys fer un lleig a l'Escola.
    On eren els mestres???? Asseguts en una grada??? El gran pilar de l'escola, els que fan que els nostres petits esportistes compaginin la disciplina de l'esport amb els valors morals de les persones, els grans protagonistes d’aquest acte, van passar desapercebuts totalment, per això a nivell particular us vull dir: A tots els que treballeu i heu treballat a l'escola, a tots els que heu fet que siguin possibles aquests 50 anys, amb el vostre esforç i gran dedicació els meus humils, però sincers respectes, feu una gran feina i us admiro de debò.
    Sense que ningú se senti esclòs, i si es així, amb disculpo no es la meva intenció, no podia acabar aquest escrit sense fer el meu petit homenatge a una dona, que per mi es l’ànima de l’escola, aquesta es Àngels Acàcio. Vaig trobar a faltar unes paraules seves. L’Àngels es la campiona que porta quasi 40 anys d’ensenyament en aquesta bella escola. Gran mestre, per la que sento una enorme admiració, respecte i una gran estima. Amb ella vaig estar tots els cursos que vaig fer a Santa Clara. Ella m'ha ensenyat tots els valors importants, ella m’ha ensenyat com s’han de respectar les persones. Sempre amb els seus consells i les seves experiències viscudes... Amb ella he après tantes coses, que es impossible trobar un llibre que les expliqui totes. És i ha estat per mi un gran símbol. Aquest es el meu petit homenatge individual cap a tu.
    Podria escriure fulls i fulls sobre l'escola i anècdotes que he viscut, però no m’asseguraria que tothom arribes al final de l’escrit.
    Desitjo de tot cor, una llarga vida a l'escola Santa Clara. Felicitats i que en feu molts mes...

    ResponElimina