20 de gen. 2014

Multa de la Seguretat Social: Nou cas de mala gestió

A finals de 2011, el Club Natació Sabadell va ser motiu d'una inspecció de la Seguretat Social amb el resultat d'un càrrec de 800.000, que el Club ha d'abonar en 10 anys.

Segons el BOE del dia 6 de maig de 2011:

"Artículo 1. Proceso voluntario de regularización.

Los empresarios que ocupen trabajadores de manera irregular por no haber solicitado su afiliación inicial o alta en la Seguridad Social, podrán regularizar la situación de los mismos desde la entrada en vigor de este Real Decreto-ley y hasta el 31 de julio de 2011, de conformidad con lo previsto en este capítulo."



Tenint en compte que Miquel Torres va iniciar el seu mandat el dia 17 de maig, i sabent que ja que havia anomenat diverses vegades la necessitat de regularitzar-ho durant la campanya, sorprèn que no aprofités la ocasió que la nova llei li brindava, com si van fer altres Clubs Catalans.

Miquel Torres ha utilitzat aquest recàrrec en reiterades ocasions  per justificar les seves pèrdues, malgrat que el Director General va reconèixer a l'últim Plenari que aquesta despesa només ha suposat un 2% del total.

3 comentaris:

  1. Felicitar a GABY HERNANDEZ .......Y desearle suerte en su proximo proyecto.
    Y a ti director tecnico ,te lo comes con patatas ,que lo tuyo es puro marketing.
    Mas trabajar y menos publicidad.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No entiendo que tiene que ver esto, tampoco es que sea mi ídolo el dt pero me sorprende que no se diga nada del enunciado de esta noticia que es bastante más grave. La verdad que ya no importa nada de nada...esto acabará en mayo del 2017 y no hay nada que hacer por desgracia para el club, solo espero que los que vengan detrás si que hagan algo en los juzgados. A Gaby desearle suerte en lo deportivo.

      Elimina
  2. es que no os dais cuenta ,de que miguelón ya hace mucho tiempo que quiere acabar con nuestro club

    ResponElimina