16 de nov. 2011

Cuando el río suena...

Xavier Verge (Vicepresident Àrea Social)
Com ja hem explicat algunes vegades, els acomiadaments no van ser una sorpresa per a ningú. Ja durant la campanya electoral corrien rumors que si Miquel Torres guanyava les eleccions acomiadaria a una sèrie de treballadors que considerava molestos i al mateix temps prometia càrregs a amics que el van ajudar durant la campanya (com el cas del nou director esportiu i el nou director tècnic de Waterpolo).

Com que aquests suposats rumors eren en boca de tothom i no ajudava a la candidatura de Miquel Torres, van sortir diferents membres del seu equip prometent que si guanyaven no farien fora a ningú, que aquest rumor dels "afusellaments" com comentava Xavier Verge al Diari de Sabadell, eren inventats per la candidatura contrària. 

Click per veure en gran
Curiosament, un cop els acomiadaments es van comunicar, en una reunió d'activitats celebrada el 28 de Juliol de 2011, quan un Vicepresident, membre de la Junta Directiva, al ser preguntat el perquè dels acomiadaments va respondre textualment "Se'ns han escapat cinc tirets". A data d'avui ja en són 9.


Como ya hemos explicado en otras ocasiones, los despidos no fueron una sorpresa para nadie. Ya durante la campanya electoral corrian rumores que si Miquel Torres ganaba las elecciones despediria a una serie de trabajadores que consideraba molestos y al mismo tiempo prometía cargos a amigos que lo ayudaron durantes la campaña (como el caso del nuevo director deportivo y el nuevo director técnico de waterpolo).

Como que estos supuestos rumores eran en boca de todos y  no ayudaban a la candidatura de Miquel Torres, salieron distintos miembros de su equipo prometiendo que si ganaban no echarían a nadie, que este rumor de los "fusilamientos" según comenta Xavier Verge, eran inventados por la candidatura contraria.

"..... Otra cosa muy diferente es hacer caso de toda clase de barbaridades a cual más grande, sobre si aquel quiere ir a la luna con el dinero del Club y si aquel otro quiere fusilar a nosecuantos. Yo ya empiezo a oir de todos los colores sobre todo el mundo (incluido yo), puede ser inherente en una campaña electoral y seguramente el tono todavía subirá mucho más hasta el 13 de mayo. Debe ser inevitable, pero quiero decir que no me gusta...."

Curiosamente, una vez se comunicaron los despidos, en una reunion de actividades celebrada el 28 de Julio de 2011, cuando un Viceperesidente, miembro de la Junta Directiva, al ser preguntado del porque de estos despidos, respondió textualmente: "Se nos han escapado cinco tiritos". A dia de hoy ya son 9.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada